Αν έχεις μαγαζί, ο κόσμος που θα μπει μέσα έχει ήδη αποφασίσει ότι θέλει να αγοράσει αυτό που πουλάς. Ή έστω, ότι τον ενδιαφέρει.
Όμως, τα Social Media σου δε λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Δηλαδή, δεν πρόκειται να ξεπουλήσεις επειδή δείχνεις την πραμάτια σου και υποστηρίζεις ότι είναι το φοβερότερο προϊόν που έχουν δει στη ζωή τους.
Όταν, λοιπόν, κάνεις ένα post:
DON’T: Μη μιλάς για το καταπληκτικό προϊόν σου
DO: Εξήγησε στο κοινό τί θα κερδίσει αν χρησιμοποιήσει το προϊόν σου (ευκολία, εξοικονόμηση χρόνου, μοντέρνο στυλ κ.α)
Με λίγα λόγια…
Κάνε τον πελάτη σου να νιώσει αυτό το συναίσθημα και να καταλήξει στη σκέψη:
“Αυτό το προϊόν θα με ωφελήσει και το θέλω!”
Συμπέρασμα: Κάποιος θα αγοράσει κάτι, αν αισθανθεί ότι θα πάρει μία μικρή -ή μεγάλη- νίκη, από την αγορά που αποφάσισε να κάνει. Δείξτου ότι θα βγει νικητής!
Tip: Για πιο διασκεδαστική εκμάθηση, δες το Post στο Instagram ή στο Facebook!